Bezoek van onze monteur? Zo doen wij dat tijdens de Corona (covid-19) pandemie.

Geplaatst op 17 maart 2020

Geachte relatie,

We ondervinden allemaal de gevolgen van het Corona-virus en we dienen met z’n allen verdere verspreiding van het virus te zien voorkomen, immers de gezondheid van ons allen staat voorop. Zo komen onze medewerkers van de buitendienst bij klanten thuis, bij bedrijven en of overheidsinstellingen.

Wij hebben onze medewerkers geïnstrueerd welke maatregelen zij moeten nemen, onder andere zoals gesteld door het RIVM. Collega’s die ook maar het minste verkouden zijn blijven thuis.

Wat vragen wij aan u:

Mocht u enige symptomen hebben, hoe licht ze ook zijn zoals verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, dan vragen wij u ons vooraf te informeren en de afspraak te verzetten.

Als de monteur bij u komt:

De monteur belt bij u aan

  • Voor en na elk bezoek wassen wij onze handen. Wij stellen op prijs als u dat ook doet
  • Neemt 2 meter aan stappen terug
  • Legt aan u uit dat wij dit doen in verband met het Corona virus
  • Hij zal aan u vragen of u klachten heeft
  • Heeft u klachten, dan wordt aangegeven dat we risico willen voorkomen en dat er een nieuwe afspraak t.z.t. ingepland zal gaan worden
  • Heeft u geen klachten dan zal hij verder gaan met zijn werkzaamheden
  • Hij geeft in deze periode geen hand
  • Hij zal vragen aan u om 2 meter afstand te houden tijdens de werkzaamheden
  • Mocht de monteur om wat voor reden dan ook de werkzaamheden niet uit willen voeren i.v.m. een ‘verdachte’ situatie, dan zal hij u verzoeken t.z.t. een nieuwe afspraak te maken. Wij vragen aan u om deze beslissing te respecteren.
  • Na het verrichten van de werkzaamheden zal de monteur op afstand het tabletscherm ter akkoord laten zien, hij zal dit voor u ondertekenen.
Meer over KIN